Marketingpower met thema's

Niet iedereen die Nederland bezoekt kent de provincie Noord-Brabant en dus ons onderscheidend aanbod. Om vooral de internationale bezoeker te verleiden een bezoek aan Brabant te brengen, werken we in onze marketingstrategie met programmalijnen. Ieder jaar zetten we een Brabants icoon in de spotlights.

  • Aansprekende iconen zorgen voor free publicity: Brabant wordt zichtbaar 
  • Thema's zorgen voor sense of urgency: kom nu naar Brabant
  • Impuls voor productontwikkeling en arrangementvorming: Brabant biedt een unieke beleving

Mondriaan tot Dutch Design 2017

Aan de slag!

  1. Bekijk de verhaallijn van het thema.
  2. Ontwikkel een product dat aansluit bij deze verhaallijn (bekijk voorbeelden van andere ondernemers: Van Gogh Brabant en Jheronimus Bosch). 
  3. Jouw aanbod onderscheiden van anderen? Zorg dat het uitblinkt in gastvrijheid en innovatie! 
  4. Bereid je voor op buitenlandse markt. Is jouw website al meertalig? 
  5. Maak je aanbod nog krachtiger: maak aansprekende arrangementen samen met Brabantse collega's. 
  6. Presenteer jouw aanbod op www.visitbrabant.nl

Vragen?

Kijk hier voor een overzicht van veelgestelde vragen.